Hisense WFGA801619VMQ

• Test panel 9.2 jun 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense WFGA801619VMQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

v****@y********** 17-11-2023

Goede en mooie wasmachine

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Het is een mooie wasmachine, goed afgewerkt slangen ed netjes af en weggewerkt.. Het auto doseer systeem werkt goed en geeft dan aan hoeveel wasmiddel erin moet. En het belangrijkste de was komt er schoon uit!

De klantenservice van Hisense is wat lastig te bereiken. Via de telefoon, contact wordt verbroken. Via het contact formulier op hun website, geen reactie afgezien van de standaard reactie we hebben uw email ontvangen....

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Wasresultaat
  • Auto doseer functie
  • Hoe de slangen en snoeren weggewerkt zijn

Minpunten

• Bereikbaarheid klantenservice
  • Niet alles is meegeleverd bij aflevering

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Vervelend om te lezen dat je naast het enthousiasme van de wasmachine niet tevreden bent over onze service. Wij hechten niet alleen veel waarde aan onze apparatuur maar ook aan onze service.

Heb je ondertussen al wel contact met onze service afdeling gehad? Mochten wij hierin nog iets voor jou kunnen betekenen horen wij dat uiteraard graag. Zo ja, zou je dan contact- , adresgegevens en een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Wij wensen jou veel wasplezier toe.

l*****@h********** 06-11-2023

Bevalt erg goed zeker een aanrader

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Wij hebben deze machine gekozen ivm prijs/kwaliteit verhouding. De wasresultaten zijn uitstekend en de centrifuge resultaten zijn in orde.

Pluspunten

• Ziet er goed uit en voldoet aan de verwachting
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Fijn dat de wasmachine aan al jullie verwachtingen voldoet.
Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen jullie veel wasplezier toe.

j**n@h**l.com 12-10-2023
Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Zwarte kleding komt er altijd stoffig/grauw uit ondanks herhaalde malen de trommel gereinigd o.a.met azijn of soda.
Filter steeds schoon gemaakt dit alles heeft geen resultaat.

Best heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat er problemen zijn met zwarte kleding, Heb je ook al een wasmiddel geprobeerd voor donkere was en/of een ander wasprogramma? Indien je vragen hebt helpen wij je natuurlijk graag verder. Wij zijn telefonisch te bereiken via (088) 882 18 04? Wij zijn bereikbaar op:
werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Wij wensen jou veel plezier met uw aankoop.

p********@h********** 01-09-2023

Ik kan weer jaren vooruit

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

De wasmachine is van een degelijke kwaliteit en stiller dan mijn vorige. Installatie kon ik zelf doen en was niet te moeilijk. De grotere vulopening is handig. De belangrijkste reden om dit type te kopen waren het erg lage energieverbruik en gunstige prijs/kwaliteits-verhouding.

Pluspunten

• Fraai ontwerp
  • Energiezuinig
  • Stil

webcare-7 05-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor Hisense! En jouw enthousiasme werkt aanstekelijk, hier worden wij blij van!

Wij willen jou bedanken voor deze positieve review en wensen jou heel veel wasplezier!

k**********@g******** 31-07-2023

een 10

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

super tevreden hij wast alles prachtig mooi schoon en erg stil in geluid
erg blij mee

Pluspunten

• geluid
  • de wasprogamma s

Officiele reactie van Atag 01-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie review en reviewscore. Het doet ons goed om te lezen dat je zo super tevreden bent.

Wij wensen jou heel veel wasplezier toe.

s*********@z******** 03-07-2023

zeker aan te raden

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Mooi apperaat,voldoende capiciteit,makelijk te bedienen supergrotevulopening.
Officiele reactie van Atag 04-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw wasmachine van Hisense je zo goed bevalt!
De was gaat er gemakkelijk in en uit door de grote vulopening, ook geef je aan dat er veel in kan en het bedienen gaat je ook gemakkelijk af.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier van de machine toe!

b****@l****** 03-06-2023

WFGA801619VMQ

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Deze machine gekocht naar aanleiding van overige goede reviews.
Geweldige wasmachine en voldoet aan alle eisen.
Zeer stil en makkelijk te bedienen.
Met een woord : Geweldig !!

Pluspunten

• Zeer rustig
  • Makkelijk te bedienen
  • Fantastisch design

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat de wasmachine voldoet aan jouw verwachtingen, dat jij tevreden bent met is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met de wasmachine.

j**************@c******** 01-05-2023

Aanrader

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Eerder per ongeluk bij verkeerde type Hisense wasmachine onderstaande review geschreven.
Altijd een bovenlader gehad maar de laatste ging in 5 jaar kapot. Aangezien AEG de markt voor bovenladers beheerst nu toch voor een voorlader gekozen. Na online bekijken van veel wasmachines uiteindelijk gekozen voor deze Hisense. Wennen aan voorlader met in- en uitruimen maar machine bevalt verder prima. Aangezien we de wasmachine pas 2 weken hebben valt er over de duurzaamheid niets te zeggen maar het was- en droogresultaat is zeker beter dan bij de AEG bovenlader. Bij de AEG stonden de gangramen te trillen bij het centrifugeren maar bij de Hisense niets van dit alles. Geluid valt ons dan ook reuze mee. Effect van knop voor Tijdbesparen is nog wat onduidelijk, machine lijkt pas ergens halverwege het programma (nogmaals?) te bepalen hoelang het programma echt gaat duren en dat kan dan toch ineens iets langer worden (maar we hebben het over ca. 15 minuten). Wasmachine gekocht bij EP in Den Hoorn. Goede uitleg en netjes geplaatst voor een, in verhouding met andere aanbieders, zeer redelijk bedrag. Op basis van eerste ervaringen in ieder geval zeer tevreden!

Officiele reactie van Atag 02-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je na online onderzoek gekozen hebt voor een wasmachine van Hisense en deze zo goed bevalt.

Wij wensen je veel wasplezier toe.

a*******@h****** 28-04-2023

Prima machine

Ziet er goed uit.
Makkelijke bediening.
Goede prijs.
Stil.
Goede service en snelle levering.

Pluspunten

• Prijs
  • Gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 01-05-2023

beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en geluidsniveau van de wasmachine.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

w**********@g******** 11-04-2023

Mooi apparaat.

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Nagenoeg geruisloos, prachtig design en grote vulopening. Een aanrader ! We zijn blij met de aankoop.

• Nagenoeg geruisloos
  • Grote vulopening

Officiele reactie van Atag 12-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Een mooie score voor deze mooie wasmachine. Fijn dat jij zo tevreden bent over het lage geluidsniveau, het mooie design en de handige grote opening.

h*******@h********** 16-03-2023

aanrader

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

goede wasmachine wast schoner als de vorige en is in stroom ook zuiniger als de oude

Officiele reactie van Atag 17-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve beoordeling en de mooie score.

Het doet ons goed te lezen dat jij zo tevreden bent met jouw nieuwe wasmachine!
De energie zuinigheid en het wasresultaat bevallen jou goed.

We wensen je heel veel plezier van je aankoop toe!

Webcare ETNA

Anneke 14-03-2023

Echt een aanrader

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Het merk Hisense was voor mij onbekend.
Heb toch een Hisense gekocht.
Geen minuut spijt van gehad. Het is een mooie degelijke wasmachine met veel programma’s. Mooi uiterlijk. Kortom, ben heel blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Doet wat ik ervan verwacht
  • 1600 toe centrifuge is een aanrader

Minpunten

• Nog niets

Officiele reactie van Atag 15-03-2023

Beste Anneke,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk dat jij gekozen hebt voor Hisense! Het doet ons goed te lezen dat jij zo blij bent met de wasmachine en dat de vele mogelijkheden en het mooie design jou zo goed bevallen.

r******@g******** 09-03-2023

Een goede Wasmachine met 5 jaar Garantie

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Deze Hisense WFGA801619VMQ wasmachine heb ik nu 10 maanden in gebruik. Ik verbaas mij elke keer weer hoe fijn deze wasmachine mij bevalt. Weinig lawaai, ook met centrifugeren op de hoogste stand. Het gemak om de gekozen programma te wijzigen. Ook de stoom programma's vind ik echt een toegevoegde waarde. Wat ook een goed gevoel geeft is zijn 5 jaar volledige garantie. Dan moet je toch wel veel vertrouwen hebben in je eigen product.

Pluspunten

• Stil met centrifugeren
  • Stoomfunctie
  • Programma gemakkelijk te wijzigen naar behoefte
  • 5 jaar garantie
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• sorry

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de wasmachine en jij je iedere keer verbaasd over het lage geluidsniveau, de vele mogelijkheden en het gebruiksgemak. Een tevreden gebruiker dus, dat zien wij natuurlijk graag!

Wij wensen jou heel veel plezier van de wasmachine!

o****@c******** 02-03-2023

Fijn apparaat, zeker een aanrader

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Veel mogelijkheden wat betreft programma's en keuzes. Grote trommel en zuinig!

Pluspunten

• veel mogelijkheden wat betreft programma's
  • grote trommel
Officiele reactie van Atag 03-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Wat leuk om te lezen dat deze wasmachine van Hisense je zo goed bevalt.

We wensen je heel veel plezier toe van je aankoop!

t***********@h********** 20-02-2023

Hisense wasmachine

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Hele mooie wasmachine, makkelijk te bedienen en wast netjes schoon.

Prijs kwaliteit verhouding een dikke 10 helemaal met 5 jaar garantie!
Officiele reactie van Atag 21-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat je deze prachtige beoordeling hebt geschreven. Een 10, hier worden wij natuurlijk heel blij van!

We vinden het fijn om te lezen dat de machine zo goed bevalt en wensen je heel veel plezier van je aankoop.

Miss B 06-02-2023

Nieuw ontdekt pareltje!

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Ik wilde de plaatselijke ondernemer steunen en graag een persoonlijk advies. Een kijkje op zijn website bracht mij bij Hisense. Vervolgens op de site van de leverancier een keuze gemaakt en de plaatselijke electro specialist het type doorgegeven. Uiteindelijk dus toch een online bestelling. 😉 Mooie vormgeving, prima prijs en garantietermijn. Wat een diversiteit aan mogelijkheden en dat alles nog zuinig uitgevoerd!! Had wel graag een geplastificeerde manual erbij gehad. Nu ligt er een dun papierenboekje op mijn wasmachine, dat is niet waterproof. Het zal nog wel even duren voordat ik alle opties uit mijn hoofd weet en dus blindelings kan toepassen. Ik ben blij met deze machine, een nieuw ontdekt pareltje!!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Mogelijkheden
  • Energie zuinig

Minpunten

• Gebruikershandleiding van papier

Officiele reactie van Atag 07-02-2023

Beste Miss B,

Wat leuk om te lezen dat je bij een wasmachine van Hisense bent uitgekomen! Het doet ons goed te lezen dat de mogelijkheden en zuinigheid van het toestel je goed bevallen.

Met oog op het milieu vertrekken wij inderdaad alleen een papieren exemplaar van de handleiding, maar wist je dat deze ook te downloaden is via onze website? Mocht de handleiding dus onverhoopt niet meer leesbaar zijn dan is deze dus gelukkig nog steeds in te zien.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling en wensen je veel wasplezier toe!

e*********@g******** 05-02-2023

Bevalt goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Machine wast prima schoon. Heeft veel mogelijkheden, is energiezuinig. Het enige minpuntje is dat ie nogal meer geluid maakt dan mijn vorige wasmachine, een AEG

Officiele reactie van Atag 06-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de wasmachine.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Mz 26-01-2023

Super machine

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Prachtige machine, mooi design ,stil en doet wat ie doen moet. Display is overzichtelijk maar je moet je wel even verdiepen in de handleiding want wat heeft deze machine veel mogelijkheden zeg. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• Mooi design, overzichtelijk Display, stil.

Officiele reactie van Atag 27-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design, lage geluidsniveau en natuurlijk het lekker frisse wasresultaat.
Jij zult zien dat jij tussen al die vele mogelijkheden ook snel jouw favoriete programma's gevonden zult hebben.

l*******@h********** 05-01-2023

Zeker meenemen in je rijtje van wasmachine vergelijken

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Na steeds een wasmachine via internet kopen deze keer een winkel binnengelopen en mij laten voorlichten. Waar deze Hisense machine uit is gekomen. De no-nonsens gebruik knoppen en programma's zijn fantastisch en ook de extra garantie van 2 jaar vanuit Hisense heeft mij zeker over de streep getrokken.Als een bedrijf dat doet staan ze zeker achter hun product. Gebruik hem nu ongeveer goed een maand en ben er erg blij mee wast goed schoon, rustig in geluid. Dus top machine hoop er veel plezier van te hebben, heb iig een goede garantie termijn.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Geruisloos
  • Duidelijke wasprogramma's

Officiele reactie van Atag 06-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de wasmachine en onze garantievoorwaarden. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou nog vele jaren van wasplezier toe.

Waslin 04-01-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Mooi design,rustig tijdens wasproces,best fors volume tijdens centrifugeren,genoeg keus in programma's,fijne machine....

Officiele reactie van Atag 05-01-2023

Beste Waslin,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de wasmachine. Dat jij tevreden bent met de aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel wasplezier toe.

p**********@h******** 27-12-2022

Prima wasser

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Ik heb mijn Hisense nu bijna een maand ze wast prima geruisloos prima centrifuge programme's makkelijk te hanteren ze is een toppertje.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijke programma hantering

Minpunten

• De four is erg zwart

Officiele reactie van Atag 29-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tot nu toe tevreden bent over de wasmachine en het gebruik ervan.
We wensen je nog vele jaren plezier van je aankoop!

Kim

p*****@t********* 25-12-2022

Energiezuinig

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Gekozen voor een Hisense vanwege de mooie vormgeving, maar is meer dan dat alleen.
Normaal gesproken moeten we na de wasmachine ook nog lang de wasdroger aan hebben maar sinds we de Hisense hebben wordt dit aanmerkelijk verkort.
Echt een mooi en fijn product.
Ook gemakkelijk te bedienen ( Nederlandse handleiding)

Pluspunten

• Grote trommel (zomerdekbedden)
  • Wegen van wasgoed
  • Indicatie van hoeveelheid waspoeder

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Het doet ons goed om te lezen dat je de WFGA801619VMQ zo'n mooi en fijn toestel vindt. Hartelijk dank voor de uitgebreide en enthousiaste review.

Veel wasplezier gewenst.

a*******@m****** 23-12-2022
Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

goede prijs kwaliteit. mooie machine. eerste was wel binnen een maand kapot maar kreeg dezelfde dag nog een nieuwe machine
Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie feedback. Vervelend om te lezen dat de wasmachine binnen een maand defect was. Dat is natuurlijk niet wenselijk, ons streven is juist dat onze klant veel plezier mag beleven van onze apparatuur. Fijn dat de geboden service naar volle tevredenheid is verlopen en je zo tevreden bent net de wasmachine.

Wij wensen jou veel wasplezier toe.

Monique 21-12-2022

Wasmachine nodig? dit is de juiste keuze

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Wat een pracht van een machine voor een pracht van een prijs.
Ik weet zeker dat we hier enorm veel plezier aan gaan beleven, helemaal klaar voor nu en in de nabije toekomst ;)
Veel programma's, dus al mijn was zal voortaan pik en span uit de trommel komen.

Pluspunten

• veel programma's
  • 8 kilo sluit mooi aan op droger

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 21-12-2022

Beste Monique,

Wow, wat een mooie topscore!
Leuk om te lezen dat het mooie design, gebruiksgemak en de vele mogelijkheden jou zo goed bevallen.
En niet te vergeten, dat jij tevreden bent over het wasresultaat.

s**********@h********* 20-12-2022

Aanrader

Geschreven voor: Hisense WFGA801619VMQ

Echt een super goeie wasmachine de dag dat ik hem kreeg was ik er al blij mee hij wast super goed goeie programma's en zeker met een kleintje in huis is hij echt ideaal zou hem iedereen kunnen aanraden

• Wast supper goed

Officiele reactie van Atag 21-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de wasmachine.
Een kleintje in huis betekend extra was, extra belangrijk dus dat jij blij bent met jouw wasmachine!